HR Business Partner

Centrala

21.11.2024
woj. zachodniopomorskie, woj. lubuskie, woj. wielkopolskie
Aplikuj na stanowisko

HR Business Partner

Zainteresowana / Zainteresowany?:

 
Jako HR Business Partner:
 
  • Budujesz pozycję partnera w biznesie w makroregionie
  • Odpowiadasz za budowanie i utrzymanie efektywnych zespołów, jak i za stabilność zatrudnienia dla kluczowych stanowisk 
  • Realizujesz cele biznesowe poprzez narzędzia i praktyki HR
  • Ściśle współpracujesz z działem sprzedaży, badasz i analizujesz potrzeby biznesowe
  • Aktywnie szkolisz i dostarczasz kontent szkoleniowy z zakresu HR i Team Buildingu
  • Wdrażasz i pracujesz na HR-owych narzędziach, które ułatwiają badanie kompetencji i procesy HR (Analityka HR, AC, DC, Rekrutacja, Employer Branding, Exit Interview, benefity)
  • Podejmujesz działania w zakresie pozyskiwania kandydatów (portale społecznościowe portale rekrutacyjne, headhunting)
  • Wspierasz w procesach zmian organizacyjnych
  • Dbasz o Employer Branding
  • Doradzasz w zakresie prawa pracy, narzędzi HR, komunikacji
  • Rekrutujesz

Jeśli masz:
 
  • Doświadczenie zawodowe w organizacji, która zatrudnia więcej niż 1000 osób,
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi badających kompetencję kandydatów
  • Znajomość technik i metod wyboru idealnego kandydata do pracy
  • Umiejętność identyfikacji potrzeb pracowników
  • Wiedzę jak skutecznie wspomagać biznes poprzez strategię HR
  • Gotowość do częstych podróży służbowych - około 4 dni pracy w terenie w tym 2 dni z noclegiem
  • Perfekcyjną organizację pracy – planowanie, ustalanie priorytetów, skrupulatność, terminowość
  • Prawo jazdy kat. B
  • Miejsce zamieszania województwa: zachodnio-pomorskie lub wielkopolskie lub lubuskie
 
A Twoim dodatkowym atutem jest:
 
  • Wykształcenie kierunkowe: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia
  • Doświadczenie we wsparciu menedżerów sprzedaży w zakresie HR
  • Wcześniejsze doświadczenie jako HRBP, trener sprzedaży, Regionalny kierownik sprzedaży (sieci Retail)
  • Wcześniejsze doświadczenie jako menadżer sklepu – duże sieci handlowe, usługowe
  • Umiejętność swobodnego korzystania z pakietu Office
Nie czekaj, aplikuj.
 
Zyskasz pracując z nami:
 
  • Cenne doświadczenie w firmie będącej liderem na rynku dystrybucji sprzętu RTV/AGD/IT
  • Dużą samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za procesy w powierzonym obszarze
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do szkoleń, kursów, możliwość zdobywania nowej wiedzy
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do karty MultiSport
  • Dofinansowanie do opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny - Medicover
  • Pomoc  i opiekę  naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Pracę w przyjaznym środowisku
  • O niezbędnych narzędziach pracy – nawet nie wspomnę :)
 
 
Zapraszam do swojego zespołu!
Łukasz Kufel
Manager HR
 

Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor@me.pl. Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Jeśli wyrazisz dodatkową zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać każdą ze zgód wyrażonych w procesie rekrutacyjnym, pisząc na adres praca@me.pl. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na https://kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1.

Praca w Media Expert? To bardzo proste!

Praca w Media Expert - wysłanie aplikacji

Wysłanie
aplikacji

Praca w Media Expert - rozpatrzenie aplikacji

Rozpatrzenie aplikacji i zaproszenie na rozmowę

Praca w Media Expert - spotkanie

Spotkanie
z rekruterem

Praca w Media Expert - propozycja pracy

Propozycja pracy w Media Expert