Product Owner ds. Rozwoju Aplikacji Mobilnej

Pion IT

24.04.2024
Łódź, Fabryczna 17
Aplikuj na stanowisko

Product Owner ds. Rozwoju Aplikacji Mobilnej

Jako Specjalista ds. Rozwoju Aplikacji Mobilnej (Product Owner) będziesz odgrywać kluczową rolę w naszym zespole, łącząc wizję produktu z rzeczywistymi potrzebami użytkowników oraz celami biznesowymi. Twoim zadaniem będzie nie tylko zarządzanie cyklem życia produktu, ale również aktywne kreowanie strategii produktowej, która będzie wspierać nasze cele w zakresie sprzedaży i marketingu.

Kluczowe Obowiązki:
 
  • Opracowywanie i utrzymanie wizji produktu oraz roadmapy, mając na uwadze cel biznesowy i potrzeby użytkowników.
  • Ścisła współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta w celu zapewnienia, że produkt odpowiada na potrzeby rynku.
  • Zarządzanie backlogiem produktu, priorytetyzacja zadań zgodnie z strategicznymi celami biznesowymi.
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji produktowych dla zespołów wewnętrznych oraz interesariuszy.
  • Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości i zagrożeń.

Wymagania:
 
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, z udokumentowanym sukcesem w kreowaniu i wdrażaniu strategii produktowych.
  • Znajomość i rozumienie procesów biznesowych, zwłaszcza w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.\
  • Doskonałe umiejętności analityczne i strategiczne myślenie.
  • Biegła znajomość metodologii Agile i Scrum.
  • Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, zdolność do pracy w zespole.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:
 
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Pracę w dynamicznym środowisku, na stanowisku pełnym wyzwań i możliwości rozwoju.
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój innowacyjnych projektów
  • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • płatny urlop – niezależnie od formy zatrudnienia/współpracy
  • dostęp do biur w Łodzi, Katowicach lub Złotowie
  • możliwość rozwoju kompetencji miękkich i twardych poprzez udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach
  • zdobycie unikalnego doświadczenia w realizacji ciekawych i złożonych projektów
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów
  • kartę MultiSport z dofinansowaniem
  • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem
  • preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne, w tym opiekę w ramach fundacji Media Expert „Włącz się”
  • premię świąteczną
  • Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka

Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor@me.pl. Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Jeśli wyrazisz dodatkową zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać każdą ze zgód wyrażonych w procesie rekrutacyjnym, pisząc na adres praca@me.pl. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na https://kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1.

Praca w Media Expert? To bardzo proste!

Praca w Media Expert - wysłanie aplikacji

Wysłanie
aplikacji

Praca w Media Expert - rozpatrzenie aplikacji

Rozpatrzenie aplikacji i zaproszenie na rozmowę

Praca w Media Expert - spotkanie

Spotkanie
z rekruterem

Praca w Media Expert - propozycja pracy

Propozycja pracy w Media Expert