FAQ

Przede wszystkim wyślij nam swoje CV z wybranym przez Ciebie stanowiskiem – www.kariera.mediaexpert.pl/oferty. Po pozytywnej weryfikacji Twoich dokumentów zaprosimy Cię na spotkanie z naszym rekruterem lub Twoim przyszłym szefem. Informację zwrotną po rozmowie kwalifikacyjnej dostaniesz w ciągu 5 dni od daty spotkania. Po pozytywnym rozpatrzeniu kandydatury zaprosimy Cię do grona pracowników Media Expert. Aplikując na niektóre stanowiska, możesz być zaproszony do wzięcia udziału w dodatkowym etapie rekrutacji. Będą na Ciebie czekać dodatkowe zadania, próbki pracy lub inna forma oceny kompetencji np. assessment center. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Listę wakatów oraz informacje o aktualnych ofertach pracy znajdziesz tutaj: www.kariera.mediaexpert.pl/oferty.
Mamy kilka programów premii finansowych. Dodatkowo, w zależności od zajmowanego stanowiska, każdy pracownik i jego rodzina może liczyć na dofinansowanie pakietów rekreacyjnych oraz skorzystać z systemu atrakcyjnych zniżek pracowniczych. W przypadkach losowych nasi pracownicy mogą liczyć na pomoc i opiekę fundacji „Włącz się”.
Najważniejsze jest Twoje pozytywne nastawienie i zaangażowanie. Jeśli będzie to potrzebne, przejdziesz szkolenie certyfikujące. Każde otwarcie nowego elektromarketu poprzedzone jest działaniem specjalnej grupy wdrożeniowej, która przeprowadza szkolenia przygotowujące do sprawnego działania na danym stanowisku. W pierwszych tygodniach pracy każdy nowy pracownik objęty jest merytorycznym i organizacyjnym wsparciem przełożonego. Doświadczenie zawodowe z branży RTV/AGD/IT/Multimedia jest ważne, ale cenimy przede wszystkim kompetencje pracowników z branży finansowej, telekomunikacyjnej oraz innych, związanych z bezpośrednią obsługą Klienta.

Zobacz wszystkie oferty

Sprawdź