Kariera Media Expert Mediaexpert

FAQ

1. NA CZYM POLEGA I JAK WYGLĄDA REKRUTACJA DO MEDIA EXPERT?

Aby rozpocząć pracę w Media Expert, wyślij nam swoje CV z zaznaczeniem wybranego przez Ciebie stanowiska. Najwygodniej zrobić to za pośrednictwem tej strony: www.kariera.mediaexpert.pl/oferty. Po pozytywnej weryfikacji dokumentów zaprosimy Cię na indywidualne spotkanie z naszym specjalistą ds. rekrutacji i/lub Twoim przyszłym przełożonym. To etap pierwszy. Przy aplikacji na niektóre stanowiska możesz być zaproszony na etap drugi, podczas którego będą na Ciebie czekać dodatkowe zadania, próbki pracy lub inna forma oceny kompetencji np. assessment center.

Po każdym etapie rekrutacji otrzymasz informację zwrotną na temat jej wyniku.

2. GDZIE NALEŻY SZUKAĆ INFORMACJI O AKTUALNYCH OFERTACH PRACY?

Listę wakatów oraz informacje o aktualnych ofertach pracy znajdziesz tutaj www.kariera.mediaexpert.pl/oferty.

3. CZY MOGĘ PRZESŁAĆ CV BEZ APLIKACJI NA KONKRETNE STANOWISKO?

Tak, oczywiście. Wyślij nam swoje CV mailem na adres praca@me.pl wpisując w treści maila nazwę miasta, w którym chcesz pracować.

4. JAKIE DODATKI DO PODSTAWOWEJ PENSJI OFERUJE MEDIA EXPERT?

Przygotowaliśmy kilka atrakcyjnych programów premii finansowych. Dodatkowo, w zależności od zajmowanego stanowiska, każdy pracownik i jego rodzina może liczyć na dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, pakietów rekreacyjnych oraz system zniżek pracowniczych.

5. CZY DO PRACY W MEDIA EXPERT WYMAGANE JEST BRANŻOWE DOŚWIADCZNIE?

Najważniejsze jest Twoje pozytywne nastawienie i zaangażowanie. Jeśli będzie to potrzebne, przejdziesz szkolenie certyfikujące. Każde otwarcie nowego elektromarketu poprzedzone jest aktywnością specjalnej grupy wdrożeniowej, która przeprowadza szkolenia adaptacyjne przygotowujące do samodzielnego poruszania się na zajmowanym stanowisku. Każdy nowy pracownik objety jest merytorycznym i organizacyjnym wsparciem przełożonego w pierwszych tygodniach pracy. Mile widziane jest oczywiście doświadczenie zawodowe z branży RTV/AGD/IT/Multimedia, ale cenimy również kompetencje dotychczasowych pracowników branży finansów, telekomunikacji oraz wszystkich tych, które są związane z bezpośrednią obsługą Klienta.