oferta pracy: Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży i Usług

Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży i Usług

Rozwijaj się razem z nami!

Centrala

28.08.2019
Złotów, ul. Za Dworcem 1D
Aplikuj na stanowisko

Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży i Usług

Rozwijaj się razem z nami!


Praca wykonywana na terenie całej Polski
 
Co możesz zyskać pracując u nas:
 
  • Wyposażenie w nowoczesne narzędzia pracy
  • Auto służbowe
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Możliwość rozwoju i samorealizacji
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Preferencyjne warunki zakupu sprzętu z oferty Media Expert
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
 
Czego spodziewamy się po Tobie?
 
  • Organizacji i koordynacji sprzedaży usług produktowych - usługi transportu i audyt procesów na poziomie operacyjnym, weryfikację wdrożonych rozwiązań w POS i HOD w sklepach stacjonarnych oraz e-commerce
  • Współpracy z pracownikami elektromarketów odpowiedzialnymi za sprzedaż usług i z menedżerami w zakresie procesów obsługowych i sprzedażowych
  • Koordynacji z ASM działań zmierzających do realizacji celów
  • Rekomendowanie działań w elektromarketach, a następnie ich weryfikacji i oceny skuteczności
  • Propozycji nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży usług
  • Weryfikacji usługodawców PSP w sklepach i ustalanie warunków
  • Współpracy z innymi działami centrali w zakresie związanymi ze sprzedażą usług, np. Działem Finansowym, Działem Logistyki itp.
  • Kontroli wypełnienia zobowiązań umownych w tym kontrolę utrzymania standardów w procesie obsługi klienta przez usługodawców
  • Badania rynku sprzedaży usług posprzedażnych wraz z monitoringiem trendów i raportowanie do Dyrektorów Usług
 
Co oczekujemy:
 
  • Co najmniej rocznego doświadczenia w sprzedaży artykułów elektroniki użytkowej
  • Doświadczenia w branży usług posprzedażnych (instalacja, montaż urządzenia, transport) – mile widziane
  • Posiadania prawa jazdy kat. B oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych na terenie całego kraju
  • Łatwości w nawiązywaniu i podtrzymaniu kontaktów
  • Zdolności rozwiązywania sytuacji spornych i budowania dobrych relacji
  • Umiejętności przygotowania ofert handlowych i prowadzenia negocjacji
  • Kreatywności w znajdowaniu nowych rozwiązań i determinacji w realizacji celów
  • Odpowiedniej samodzielności i wysokiej dyscypliny
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office – w szczególności biegła znajomość Excel
  • Wykształcenie - min. Średnie

Administratorem Twoich danych są spółki z Grupy Media Expert, kontakt: Media Expert, ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Jeśli wyrazisz dodatkowa zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać zgodę na udział w procesach rekrutacyjnych pisząc na adres [email protected]. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na - https://kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1

Praca w Media Expert? To bardzo proste!

Praca w Media Expert - wysłanie aplikacji

Wysłanie
aplikacji

Praca w Media Expert - rozpatrzenie aplikacji

Rozpatrzenie aplikacji i zaproszenie na rozmowę

Praca w Media Expert - spotkanie

Spotkanie
z rekruterem

Praca w Media Expert - propozycja pracy

Propozycja pracy w Media Expert